Цілодобова лінія підтримки клієнтів   0 (800) 309-509   0(800) 309-510
Menu

Новини

Благотворительная программа «Полный портфель».

Четвер, 14 вересня 2017

В рамках программы Благотворительного фонда  «Благомай» «Полный портфель», 1 сентября 2017 года СК «Нефтегазстрах» передала фонду средства для покупки необходимых школьных принадлежностей для воспитанников Центра социально-психологической реабилитации детей «Злагода» г. Белая Церковь. На данный момент в центре находится 18 детей в возрасте от 3 до 17 лет. Основными задачами учреждения являются социальная реабилитация несовершеннолетних, оказавшихся в трудной жизненной ситуации, создание благоприятных условий, приближенных к домашним, способствующих умственному эмоциональному и физическому развитию личности; медико-психолого-педагогическая реабилитация и укрепление здоровья воспитанников.

Підсумки першого півріччя

Четвер, 14 вересня 2017

За підсумками першого півріччя ТДВ СК «Нафтагазстрах» отримала страхові платежі на суму 125,5 млн. грн. Було врегульовано 47 358 страхових випадків загальною сумою 95,6 млн. грн. Таким чином, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, рівень виплат збільшився на 8%. Також, за останні три місяці майже на 25% зросла середня сума виплати за окремим страховим випадком.

Вітаємо з Днем Незалежності!

Середа, 23 серпня 2017

Шановні друзі!

Щиро вітаємо всіх Вас з Днем незалежності України!

Завжди любіть і поважайте свою батьківщину! Бажаємо виховувати розумне і здорове покоління, а також цінити і зберігати наші традиції і культуру!

Зі святом!

Генеральний директор ТДВ СК «Нафтагазстрах»

 

Антон Кіяшко

НРА «Рюрік» підтвердило ТзДВ СК «Нафтагазстрах» довгостроковий кредитний рейтинг

Вівторок, 22 серпня 2017

21.08.2017 НРА «Рюрік» повідомляє про підтвердження ТзДВ СК «Нафтагазстрах» довгострокового кредитного рейтингу позичальника на рівні uaАА з прогнозом «стабільний» та рейтингу фінансової надійності страховика на рівні uainsАА

Національне рейтингове агентство «Рюрік» підтвердило ТзДВ СК «Нафтагазстрах» довгостроковий кредитний рейтинг позичальника на рівні uaAA інвестиційної категорії з прогнозом «стабільний» та присвоїло ТзДВ СК «Нафтагазстрах» рейтинг фінансової надійності (стійкості) страховика на рівні uainsAA інвестиційної категорії.

Відповідно до Рейтингової шкали оцінювання фінансової надійності (стійкості) страхової компанії, розробленої НРА «Рюрік» на основі Національної рейтингової шкали, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №665 від 26.04.2007 р., страхова компанія з рейтингом uainsAA характеризується дуже високою фінансовою надійністю (стійкістю) порівняно з іншими українськими страховими компаніями.

 

 

С ДНЕМ МЕДИКА!

П'ятниця, 16 червня 2017

Дорогие медики!

От всего сердца поздравляем Вас с профессиональным праздником! 

Ваша работа одна из самых ответственных и сложных.  Пусть Ваш труд, каким бы он сложным ни был, всегда приносит Вам удовольствие.

Мы верим, что и в дальнейшем, совместными усилиями, будем помогать людям стать увереннее в завтрашнем дне, заботясь об их здоровье.

Спасибо вам, наши дорогие, за то, что ежедневно храните самое ценное – наше здоровье и жизнь.

 

Желаем Вам крепкого здоровья,  чтобы все мечты обязательно сбывались и окружали Вас только добрые и искренние люди.

Адаптація до ситуації: нові стимули медичного страхування

Четвер, 08 червня 2017

«Добровільне медичне страхування в системі Укрзалізниці проблеми та шляхи їх вирішення». Про це говорили 31 травня 2017 року під час круглого столу на базі Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 провідні українські та закордонні експерти у галузі охорони здоровя та медичного страхування. Ініціаторами та організаторами заходу виступили філія «Центр охорони здоров’я» ПАТ «Українська залізниця» та Страхова компанія «Нафтагазстрах», яка вже десять років є постійним страховим партнером Укрзалізниці.

 

Наявність медичної страховки є запорукою стабільного захисту здоров’я  - ця теза вже добре знайома акціонерам та співробітникам ПАТ «Українська залізниця» на практиці. Адже на залізничному транспорті страхуються вже дуже давно – в системі «Укрзалізниці» добровільне медичне страхування було запроваджено ще в кінці 90-х/на початку двохтисячних. За цей час всі  мали змогу його оцінити, і радше за все позитивно. Протягом цих років переважна більшість залізничників та пенсіонерів залізничного транспорту, у яких виникали захворювання, мали можливість, коли потрапляли до лікарні, не займатися пошуком медикаментів  чи коштів на їх придбання,  а повністю зосередити моральні ресурси на найшвидше одужання. 

Але завжди є час змінам. І тому зараз, коли в системі Укрзалізниці відбуваються великі реформи, змінюється сама Укрзалізниця, реформуються її служби та підрозділи, потрібно шукати шляхи адаптації до них. Саме про це і говорили фахівці під час кругового столу. Як зазначив Генеральний директор ТДВ СК «Нафтагазстрах» Антон Кіяшко під час відкриття круглого столу, ми зіткнулись з реформуванням відомчої медицини, великою інфляцією. Зміни назрівали як у країні так і на залізниці вже давно, і українська залізниця, як флагман серед державних підприємств повинна завжди бути на вістрі реформ.

Добровільне медичне страхування, з яким вже поріднилися у повсякденному побуті залізничники, теж має бути удосконаленим відповідно до умов, які склалися в системі «Української залізниці» та взагалі в країні. Важливість і розуміння цих процесів мають усвідомити не тільки страховики та керівництво ПАТ «Укрзалізниці», але й всі учасники процесу – медичні заклади, застраховані особи тощо. 

«Схема фінансування лікарень здійснюється переважно за рахунок бюджету та страхової компанії. Але вартість медичних послуг не відповідає реальним цінам. Спільними зусиллями ми можемо, спираючись на наш досвід, знайти шляхи, як розвиватися далі», - зазначив Генеральний директор ТДВ СК «Нафтагазстрах» Антон Кіяшко.  Він також додав, що на сьогодні, умови страхування вже не відповідають існуючим ціновим можливостям, а ціна на  медичні послуги, які здійснюються в лікарнях ПАТ, значно нижча ніж собівартість цих послуг. Як погодились учасники, така ситуація загрожує  погіршенням умов медичного обслуговування застрахованих членів ПАТ «Українська залізниця», тому, наразі, конче необхідно якнайшвидше шукати і знаходити відповіді на ці питання.

Директор департаменту стандартизації медичних послуг ДП «Державний експертний центр» МОЗ України Олена Ліщинська при розгляді цього питання звернула увагу на таку проблему української охорони здоров’я як стандартизація лікування та продемонструвала це на досвіді розвинених країн.

За її словами, сучасна «змішана» модель управління якістю медичної допомоги об’єднує професіоналів, пацієнтів та фінансові ресурси. В центрі цієї системи – пацієнт, далі відбувається координація та оцінка рівня професіоналізму в кожному закладі охорони здоров’я, а також відновлення довіри і розвиток партнерських відносин між пацієнтом та медичним працівником. О.Ліщинська звернула увагу на статистику фінансування пацієнта. «Переважна більшість людей може розраховувати на медичне забезпечення у обсязі близько 200 доларів, тоді як у розвинених країнах цей показник складає від 4000 до 9000 доларів. На її думку, необхідно оптимізувати видатки та перелік процедур, які можна не призначати пацієнтові і залишати лише ті, які йому персонально необхідні. Теж саме стосується призначення кількості ліків. 

 

 

Цю думку під час круглого столу підтвердив головний оториноларинголог МОЗ України, доктор медичних наук, проф. Василь Попович. Він, зокрема, торкнувся теми поліпрагмазії (не доцільного призначення окремих лікарських препаратів і діагностичних обстежень). Поліпрагмазія у вітчизняній медицині особливо турбує прогресивні медичні кола і, на сьогодні, набуває катастрофічних масштабів в Україні.  

«Кожен день пацієнтам з гострою респіраторною патологією лікарі призначають багато додаткових методів обстеження (клінічні аналізи, рентгенографія, УЗД і ін). Логіка їх призначень інколи незрозуміла, реально вони не впливають на призначуване лікування. Відзначається повсюдне необґрунтоване використання діагностичних методів при прийнятті рішення про непрацездатність», - зазначає В.Попович. Щодня вітчизняні лікарі виписують близько 550 тис. рецептів, кожен з яких містить в середньому до 3,7 медикаментів. Дуже розповсюдженою є  видача "переповнених" рецептів  (до19 найменувань ліків). І це є дуже небезпечним для пацієнта, адже лікар не може проконтролювати взаємодію всіх лікарських засобів між собою. Для прикладу, у США одне ліжко з п'яти  зайняте хворим з токсичними побічними ефектами ліків.

 

Говорячи про фактори низької ефективності системи, В.Попович звернув увагу на відсутні медико-технологічних документів, які потребують впровадження наряду з протоколами лікування. Він також звернув увагу, що надання медичної допомоги та медичного страхування має пряме співвідношення з якіфстю роботи компанії. Власне, цього питання торкнувся у відповідях на питання також генеральний директор СК «Нафтагазстрах» Антон Кіяшко. «В різних лікарнях вартість лікування одного і того ж захворювання може відрізнятися у два рази. Ми маємо відштовхуватися від доказової медицини, оскільки кожен лікар приймає рішення щодо лікування на свій розсуд, а ми, як страховик, бачимо протокол лікування лише через місяць», - зазначив А.Кіяшко.

Для попередження такої ситуації вже давно пропонується запровадити державні стандарти медичної допомоги, основані на принципах експериментальної доказовості, які існують у всьому цивілізованому світі. Власне, О. Ліщинська розповіла присутнім, що робота у МОЗ стосовно розробки таких стандартів наразі проводиться. 

Завершувала круглий стіл доповідь професора Варшавської школи економіки та медичного університету м. Лодзь, директора Національного інституту страхування в Польщі пана Ромуальда Холлі, який є одним з розробників системи фінансування медицини у Польщі. Він, є прихильником створення нових страхових продуктів та звернув увагу на систему управління медичними закладами і сказав, що стразування є обовязковою його частиною. Тому для ефективності роботи необхідно формалізувати взаємодію всіх учасників процесу медичного обслуговування, у тому із запровадженням IT-технологій.

Власне, більше року тому СК «Нафтагазстрах» розпочата проект з інформатизації лікарень. Його мета – запровадити інформатизацію для восьми лікарень Укрзалізниці. «Ми заходимо у лікарні, встановлюємо свої комп’ютери, підключаємо їх до мережі – для того, щоб в лічені хвилини інформація про призначення ліків буде потрапляти до робочого місця асистансу страхової компанії. А це суттєво зберігає час та покращує якість обслуговування»,  - зазначив А.Кіяшко.

 

Найголовніший результат круглого столу полягає в тому, що головні лікарі медичних закладів ПАТ «Українська залізниця» та їх заступники, голови профспілок розуміють необхідність внесення змін у медичне страхування. Сторони готові до діалогу і мають бажання направити всі свої зусилля на досягнення однієї загальної мети – покращення надання медичної допомоги в системі ПАТ «Українська залізниця». Учасники круглого столу дійшли висновку про необхідність розробки та затвердження оптимальних правил для взаємовідносин між страховими компаніями та медичними закладами ПАТ «Українська залізниця». А це - застосування галузевих стандартів надання медичної допомоги, розрахунок вартості медичних послуг, які надаються у залізничних лікарнях,  максимально наближений до реальних витрат, адаптування умов страхування для залізничників та пенсіонерів залізничного транспорту по поточної економічної ситуації, впровадження можливості страхування та медичного обслуговування членів сімей залізничників, тощо.  

Сторінка 1 із 33