Цілодобова лінія підтримки клієнтів   0 (800) 309-509   0(800) 309-510
Menu

Асистанс

Власний асистанс СК «Нафтагазстрах» працює з січня 2008 року та спеціалізується на організації та наданні різного роду допомоги застрахованим особам, врегулюванні страхових випадків. Компетентність і оперативність є головними принципами роботи та основною перевагою асистансу СК «Нафтагазстрах».


На сьогоднішній день у своєму розпорядженні СК «Нафтагазстрах» має багатоканальні міські лінії 044-220-14-35 та 044-220-14-36, безкоштовну «горячу лінію» 0-800-309-509

Медичний асистанс

Медичний асистанс став першим видом асистантськіх послуг, успішно освоєним та впровадженим  у практику Компанією. Сьогодні СК «Нафтагазстрах» обслуговує майже 300 тис. застрахованих осіб за полісами добровільного медичного страхування (ДМС).

Для виконання своїх зобов'язань з медичного асистансу Компанія підписала договори про надання медичної допомоги застрахованим особам з лікувально-профілактичними установами, фармацевтичними компаніями, аптеками по всій території України.

Гарантія високої якості медичної допомоги, яку організовують працівники медичного асистансу, підтверджується постійним моніторингом (контролем) надання медичної допомоги. Розгалужена мережа регіональних управлінь з кваліфікованим персоналом дозволяє вирішувати багато питань на місцях. Фахівці медичного асистансу особисто контактують з лікарями, завідуючими відділеннями, контролюють призначення медикаментів,  тактику лікування і т.п.

Сьогодні робота медичного асистансу орієнтована на 100% виконання зобов'язань, що виникають у страхової компанії перед клієнтами за програмами ДМС. В рамках медичного асистансу Компанія пропонує своїм клієнтам наступний спектр послуг:

  • надання медичних консультацій у телефонному режимі 24 години на добу,
  • організацію амбулаторної медичної допомоги, зокрема з виїздом лікаря додому
  • організацію екстреної або планової госпіталізації,
  • організацію медичного ескорту й евакуації,
  • забезпечення лікувального процесу медикаментами,
  • забезпечення  клієнта на час госпіталізації продуктами харчування,
  • контроль якості надання медичних послуг, в спірних випадках - розслідування або експертна оцінка страхових випадків,
  • організацію посмертної репатріації,
  • підготовку документів, звітів по кожному страховому випадку.

Контакт-Центр

Невід’ємною частиною існування  Компанії є цілодобово працюючий Контакт-Центр. Головне завдання роботи Контакт-центру – задоволення інформаційних потреб клієнта, координація дій останнього у разі настання страхового випадку або просто надання он-лайн консультації з питань, що цікавлять клієнта.

Сьогодні Контакт-Центр об’єднує дві складові: технічну – сучасне інноваційне устаткування, і організаційну – кваліфікований штат операторів, що разом дозволяє оперативно і якісно обслуговувати клієнтів.

Спеціалісти Контакт-Центру в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень:

  • надають консультативну, інформаційну та психологічну підтримку застрахованим особам та їх родичам;
  • організовують надання необхідної допомоги застрахованим особам;
  • супроводжують врегулювання страхових випадків.
 
Детальніше в цій категорії: « Ліцензії Партнери »